Tack för musiken

Någon mer en jag som kollade på Tack för musiken i lördags? Det är typ en "talkshow" som Niklas Strömstedt har. & vid premiäravsnittet i lördags satt jag & min syster bänkade, haha. Det var ju Ola den absolut asbästa Salo som var där! Han är så jäkla rolig & härlig, skämtar hela tiden, shit my god vad jag älskar honom! Klicka här för att checka in det :)
Bruden med lila hår är Tove Styrke, som jag aldrig har ägnat någon större uppmärksamhet åt, tänkt att det bara är en till Idol, men jäklar ni! När hon & Ola sjöng tillsammans i slutet blev jag helt fast, höhö.
Ska föresten till Eksjö imorrn, kolla på världens bästa band, igen, fast för sista gången nu, blöööö, skjut mej.
Jäääklar, mycket kommatecken ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0