15!

Oj, jag fyller ju visst år idag. Hoppla.
Min första dag som femtonåring senderades först i stallet med världens sötaste ponny på förmiddagen, & sen framför Musikhjälpen på svtplay på eftermiddagen/kvällen. Just nu har dom hiphopkväll, vilket passar mej perfekt. Har blivit mer & mer förälskad i hiphop & rap & sånt på senaste tiden, kanske i samma veva som jag blev kär i Timbuktu. Skitnajs musik spelar dom i alla fall.
Jag har precis tagit dom första bilderna med min nya mobil, Sony Ericson xperia ray! Har velat ha den hur länge som helst, & shit som jag har tjatat. Det lönade sej i alla fall! Wiho!
Ha en bra kväll hälsningar en sjukt ofräsch tjej som är fucking femton!

Kommentarer
Postat av: Momlin

Grattis biatch!!!!

HURRA HURRA LOVE YA!<3

2011-12-18 @ 17:19:39
URL: http://momlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0