Bläää

Här ligger jag & mår allmänt bajs. Gick till skolan i måndags för jag tänkte att "så dåligt mår jag väl inte". Men jo, så dåligt mådde jag. På so:n stod jag knappt ut, kändes som att huvudet skulle sprängas & öronen började gör ont också. Just för tillfället känns det som att huvudet sitter fast i ett skruvstäd, & trycket i öronen gör så att jag knappt kan tänka. Halsen ska vi inte ens tala om. Så; huvudvärk, halsont & mycket troligt en öroninflammation har jag lyckast dra på mej tre dagar innan julafton. Dessutom tog mina pengar slut igår när jag skulle köpa dom första (notera första, inte sista utan första) julklapparna, bara för att jag är en sån fruktansvärd shopaholic att jag inte tänker mej för utan köper massa grejor till mej själv fast jag är långt ifrån färdig med allt jag har att köpa till alla andra. Det gör mej antagligen till en otroligt självisk människa som bara tänker på sitt eget välbefinnande. & ja, jag vet att det finns folk som har det mycket, mycket värre, som är glada om dom överlever dagen, & att jag inte ska klaga på det bra liv jag har. Men ändå... Tyck synd om mej..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0