If she was away, you could do anything

Shiiiit i min pannkaka alltså, jag måste ju sova nuu!
Idag kom jag försent till taxin (som jag åker med till bussen) så den fick vänta på mej & då missade resten av folket i taxin nästan deras buss. Då känner man sej verkligen inte alls egoistisk eller så, nej nej.
Dessutom satte jag mej på fel buss när jag skulle till gympan imorse, så när jag kom fram var lektionen redan slut. Att ha missat två gympalektioner i rad känns riktigt bra alltså, jag kanske ska ta & börja skolka från resten av skolan också? Bara för att liksom. (rejäl ironi där alltså)
Men trots detta har jag i alla fall haft en braig dag! Hoppas vem som än läser det här också har haft det, nu ska jag försöka sova dock, GODNATT.
Bara för att jag känner mej lite smått nostalgisk just nu, ni anar inte hur mycket jag garvade när jag såg den här första gången:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0