Milly jacket

Hej hej!
Det blir ett litet snabbt inlägg nu eftersom jag måste plugga järnet, både biologiprov och matteprov i morgon. Stressad? JA!
Idag direkt efter skolan hängde jag på Linolajn till Motala & tittade runt lite, asnajs. Hittade lite grejor, som jag typ alltid gör hehe. Enda minuset var att den jackan jag hade siktet inställt på inte fanns i min storlek, suck suck suck.. Men jag har fått pappa att gå med på att beställa den, mehe.
Nu ska jag återigen begrava mej i biologin. Hääärligt.
Visst är den fin? Har letat efter en sån här ett bra tag nu utan att hitta en! (som inte är allt för dyr alltså) Klick här så hittar ni den.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ah riktigt snygg! Go for it! (;

2012-03-02 @ 10:57:04
URL: http://sooq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0