Get on my pop rocket

Medan jag sitter & väntar på att mina kusiner ska komma & fira min syster som blev nitton i fredags (grattis förresten!) tänkte jag att jag kunde titta in med ett litet inlägg på bloggen. Har dock inget speciellt att skriva..
Nu är mitt hår enfärgat för första gången på ett halvår. Lina & jag gick till östenssons & köpte färg i fredags, sen hjälpte hon mej attt färga det hemma hon henne. Körde på mörkrött, & blev faktiskt riktigt nöjd!
Eftersom jag inte har några bilder på nya färgen så får det bli några assnygga bilder på mej & Lina. Inte trötta alls, nej nej.
SÅ SNYGGA!

Kommentarer
Postat av: naturarn

(tack förresten!)

2012-02-02 @ 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0