Sailor song

Shit, vad trött jag är! I skrivande stund kan jag knappt hålla ögonen öppna. Gick upp halv fem i morse, halv fem! Sen bar det av till Romme där jag gled runt på min snowboard hela dagen. Det var roligt i & för sej, men ändå, gå upp halv fem! Jag är ingen morgonmänniska precis, det kanske märks...
Men innan jag kryper till kojs & slocknar för natten så kan jag ju bjuda på en liten söt låt såhär på kvällskvisten. Som vanligt haha.
First aid kit - Sailor song

So tell me why you'd ask me to do as I please
I would rather fall backwards and forget everything
And I've tried to call on you when I know you're not home
I'm not ready for this but it's the way it goes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0