Du är inte trasig, behöver inte fixas

Hej hej hallå. Tänkte bara kika in med ett snabbt litet inlägg innan jag slocknar för kvällen.
Den här helgen har varit himla bra, den har spenderats med massa härliga människor & massa god mat! I fredags var vi ett gäng hemma hos Micaela & hade middag & på lördagen var jag hemma hos mina små kusiner & firade födelsedag, helmysigt!
Idag har jag städat heeeela rummet, LET ME HEAR YOU SAY WEHOO! Kanske inte låter så värst mycket spec, men det är en väldigt stor bedriv för att vara mej haha. Det är liksom universums lataste människa vi snackar om här, hallååå... Nu ska jag krypa ner helt nyduschad med nyrakade, lena ben i en nybäddad säng i ett nystädat rum... Hur mycket bättre kan det bli?!
PUSS & GODNATT SMÅ RUMPNISSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0