I don't believe illusions, because too much is real

TJOLAHOOOO.
Jag tror inte ens jag behöver skriva vad jag gör, för om man har läst min blogg dom senaste dagarna så vet man redan. Tittar på Merlin, såklart. Jag är snart i slutet på tredje säsongen av fem, inte långt kvar nu. BUHUUU. Ett sådant där tillfälle då när serien tar slut kommer jag stirra ut i tomma intet & tänka "vad gjorde jag med mitt liv förut?". Men det har jag kunnat hantera innan (läs varenda serie jag tittar på), så det ska väl gå den här gången också. Dock kommer det ändå bli heartbreaking. VARFÖR i hela friden finns det bara fem säsonger, & VARFÖR är det bara tretton avsnitt på varje??? Feel my pain liksom.
Det var inte alls det jag tänkte skriva om egentligen, men nu för tiden har jag en tendes att göra så att allt handlar om Merlin. It's a gift. Vad jag från början tänkte skriva om är min nya kopp, jag fick den av Lina i födelsedagspresent. Jag fick massa annat fint av henne & Eveline också, men jag hann (*host* orkade) inte riktigt rada upp alla grejor & ta fina bilder, det tar vi en annan dag. Jag ville dock bara visa den här ändå, bara för att den är så fruktansvärt ap-gullig. Jag har någon slags mugg-mani, vill man få mej att bli glad är det bara att ge mej en mugg. Särskilt sådana hära söta. Denna är nu officiellt min nya favorit. ELLER NEJ, en utav mina favoriter (sviker dej aldrig elefant-muggen).

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihihi så bra att du tyckte om den!

Svar: såklart, den är ju så söt hehehe :D
Fanny Sjödahl

2014-01-02 @ 00:41:57
URL: http://linawestrins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0