Yo, I'll tell you what I want, what I really really want (halvtaskig nittiotalspop)

HALLOOOOJSAN.
Jag är klädd i skrud & redy to gooo. Vet inte riktigt vad skrud betyder, & jag stavade fel på ready. Har lite bråttom sisådär, & då händer det att jag svamlar massa strunt. Borde vara tvärtom egentligen, att jag svamlar när jag har massa tid över. Det gör jag väl då också i & för sej... TITTA NU GÖR JAG DET IGEN.
Jag dansar runt i mitt rum till halvtaskig nittotalspop & förbereder mej inför nyår. Jag ska på fest hos Alvis i min klass, första nyårsfesten jag någonsin har gått på faktist (tror det säger något om var på coolhets-näringskedjan jag låg i högstadiet (lägnst ner)). MEN SERIÖST, det ska bli skojsigt. Jag har kvällen till ära försökt förvandla mej själv till Lady Morgana (såklart), bara för att hon är så förtjusande fin. Vet inte hur bra det gick, men äsch. Tycker faktiskt inte att jag ser helt pjåkig ut. Valde mellan massa fina klänningar jag har, men det slutade ändå med denna, precis som varje gång jag ska vara fin. Men den är så skön, för man slipper ha bh på sej. Eller ja, slipper & slipper. Det är typ fysiskt omöjligt att ha bh i denna, eftersom jag köpte den i sexan. Vissa grejor som inte fanns där när jag köpte den finns där nu & tar upp all plats.
Gillar att jag skriver "äventyr" när jag egentligen bara ska till sketna Motala. MEN, att skriva "ut på äventyr" när jag ska iväg någonstans får mej att känna mej som Bilbo, & det är kul att känna sej som honom.
En ynka bild hann jag ta innan batteriet lade av. PUUUH vilken lyckans tjej jag ääär.

Kommentarer
Postat av: Linnea

daaaaaaaaaaamn gurl va snygg du är!!!

Svar: hehee men taaaack!!! du är ju också fett damn gurl-ig!
Fanny Sjödahl

2014-01-02 @ 02:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0