Det var de som älskade mest, de av kärlek besatta, det var dem som frosten tog

HI HONEY, I'M HOME.
Hej mina gosetosar. Är hemma nu. Samma gamla härliga, politiskt korrekta (inte för att Storbritannien är så värst o-politiskt korrekta, i & för sej), något tråkiga Sverige. Det tog cirka två minuter på tåget mot flygplatsen innan jag började längta tillbaka. Nu är det officiellt. Jag älskar London. Ska flytta dit så fort jag kan. 
Jag ska strax blogga om mina två veckor där (som förövrigt har varit bland dom bästa veckorna i mitt liv). Men först ska jag fortsätta med det jag har gjort hela dagen. Det som är så bra med att ha en nördig pappa, det är att när vi nördar samma saker så köper han det utan att jag behöver fråga snällt med valpögonen på högsta volym. Så gissa vilken bok han hade förbeställt för flera månader sen, som väntade på mej när jag kom hem? That's right. Torka aldrig tårar utan handskar del tre. 
Så nu ska jag äta smulpaj med glass & jordnötssmör, läsa & fulgråta i mina mysbyxor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0