If love is just a game, then how come it's no fun? And if love is just a game, how come I've never won?

Hej oj hoppsan, det fanns visst en blogg här också. Som behöver skötas om & få kärlek. Förlåt bloggen. Ska bättra mej. 
Dom senaste dagarna har bara flugit förbi, om ni ursäktar mej för att jag använder ett så klyschigt uttryck. Vi har varit på en musikal, A Chorus Line, som verkligen var hur bra som helst. Massa, massa dans, ååh jag är så fascinerad av dans. Vi har sett två säsonger av Supernatural på.. en vecka? Vi är så dåliga haha. Varit på Computer Exchange, ett ställe som säljer begagnade filmer & serier, två gånger. Varit på Forbidden Planet (nördaffären hihi) TRE gånger. I dessa affärer har jag spenderat X antal timmar & slösat X antal pengar. 
Vi har ätit lunch i form av att köpa färdiga sallader på Tesco & äta sittandes i gräset i någon park. Bästa sättet att äta lunch på. Sen har vi varit på Pancake House & jag åt en GIGANTISK bananpanka med nötter, vaniljglass & varm chokladsås. Ja, det var precis lika matgasmigt som det låter. JA, ni borde vara avundsjuka. När vi ändå är på mat-temat (när är vi INTE på mat-temat på min blogg?): vi åt brunch på M1lk, i Fannys värld även känt som VÄRLDENS JÄVLA BÄSTA STÄLLE. Bra musik, trevlig personal, jättegod mat, OCH SÅ HIMLA SNYGG INREDNING. Det finns inte en stol/bord/tallrik/bestick som ser likadana ut, allt är helt omaka & helt underbart. Underbart ställe. Ska ni till London, så se till att äta på M1lk i Balham. 
Igår besökte vi St Barts hospital. Serien Sherlock (som förresten ALLA som inte har sett borde se, för den är förjävla grym (BÅDE Benedict Cumberbatch OCH Martin Freeman är ju med liksom?!)) har spelats in där. Faktum är, det var en av som sista scenerna av sista avsnittet på andra säsongen (tredje säsongen kommer i höst TJOHO) som spelades in där. Det slutar med en enormt störande cliffhanger, så på telefonkiosken precis intill sjukhuset har folk skrivit små meddelanden, typ "I BELIEVE IN SHERLOCK HOLMES". Vi skrev också små grejor, hihi. Dessutom träffade vi två amerikanska fans där också som var hur snälla som helst. 
Slutsats, jag har det väldigt bra här. Därför jag inte bloggar så mycket. Men ett löfte ska jag göra, mestadels till mej själv, men också till alla andra, vem som nu bryr sej. När jag kommer hem ska jag göra klart videobloggen som har varit halvfärdig i typ två månader nu & jag ska fixa en ny desig till bloggen. HÖR DU DET FANNY. Bra.
Puss på alla fina människor därute. Hoppas ni har ett underbart sommarlov, hoppas ni äter er mätta på glass & jordgubbar, hoppas ni umgås med människor som är lika fina som ni. Hoppas ni har det jävligt bra med andra ord. 
Långt, långt inlägg med alldeles för cheesey slut.Sorry 'bout that.

Kommentarer
Postat av: Lina

FUCK YOU, DU ÄLSKAR OSS INTE :(

Svar: NEJ GUD HATAR DEJ
Fanny Sjödahl

2013-07-29 @ 23:31:05
URL: http://linawestrins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0