I'm over the moon, so watch your head cause I'm throwing rocks

HEEEEJEJEJJEJERVAFDSAFGNJnyg.
Det är enormt stressad Fanny som skriver. Varför bloggar hon då?, det kan man fråga sej. Jag är väl en väldigt trogen bloggare antar jag. JAG DRAR TILL BRÅVALLA IDAG HOHOOHOHOH. Det ska bli himla kul. Dock kommer bloggen bli himla tråkig. Jag är så bra på att spara saker till sista stund, & den här gången sparade jag så mycket saker att något fick ryka. Och det blev dom tidsinställda inläggen. Så det kommer eka tomt här.
Men på söndag kommer jag hem, & då sätter jag igång igen. Jag göra klart den där videobloggen som har varit halvfärdig i en månad typ, & så ska jag fixa iordning en ny design. MEN NU SKA JAG TILL BRÅVALLIS IHIHIHI.

Kommentarer
Postat av: Susanna

TAGGA DÅ FANNIIII !!! <3

Svar: ALLTSÅ ÅÅÅH SÅ GRYMT DET VAR!!
Fanny Sjödahl

2013-06-26 @ 10:13:51
URL: http://allaandradagar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0