The nights were never engraved, for saying things that you can’t say some other day

GODER MORGON I DENNA SAAAAAAL. Hej.
Varför är hälsningsfrasen så sjukt entusiastisk just denna morgon? Jag försöker motivera mej själv. För allt jag vill göra idag är att inte göra någonting. MEN, jag har massa grejer att göra idag, så ingenting kan jag göra en annan dag.
Det bästa sättet att motivera sej själv på? FRUKOSSSST. Såklart, vad annars liksom? Mat, det är så man får Fanny på hugget. Banan & kanel-pannkakor med blåbär, keso & juice. Och ett avsnitt av Supernatural. Bara ett. HÖR DU DET FANNY? Bara ett.Sen ska du ta tag i ditt liv. Okej? Okej.
Pannkakorna blev extremt fula & trasiga & dåliga. Men det är lugnt, det är ju inte så att jag har gjort det här receptet trettio gånger förut, nej då. GODA BLEV DOM I ALLA FALL.

Kommentarer
Postat av: Hej

Hej Fanny! Din blogg är jätte fin slah bra! Sluta ALDRIG med bloggandet eller videoskapandet. Du är helt underbar helt enkelt.

Svar: alltså du din goda lilla själ. blir så sinnessjukt glad av detta så du anar inte. TACK FÖR ATT DU GJORDE MIN DAG <3
Fanny Sjödahl

2013-06-26 @ 03:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0