I want to see if you can open up to me and show me all of your fears

MEN ALLTSÅ KORV!
Det är sommartid. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. Det är ju bara allmänt irriterande. Tänker "åh, vad duktig jag är som går upp innan elva!". Så är klockan halv tolv egentligen. Inte kul. Jag hatar sommartid. Blä.
Men, on the bright side, jag har gjort min livs godaste smoothie. (ja, jag vet att varje smoothie jag gör är "mitt livs godaste"... jag är grym på smoothies helt enkelt) Min syster sa att advokado var svingott i smoothie, & eftersom jag har gått & blivit lite smått besatt av advokado var jag ju tvungen att prova. AAAASSSSGGGOOTTTT!!!! Det var min reaktion ungefär.
Advokado, sharon, ananas, kvarg, mjölk &, såklart, KAKAO. Skitgott!
Jag är så nyvaken & så osminkad & så oduschad att jag insåg att om jag visade mitt ansikte för er så skulle era datorskärmar frätas sönder. Så jag följer trenden på Tumblr. Patrick får vara mitt ansikte istället.Tack Patrick.
Men ser ni SMOOTHIIIEENN!!!??? JÄTTEGOD.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0