Strö lite socker på mig som bara du kan

Hihihihi. Jag är glad. Lite sån materiel lycka. Den lyckan är också tillåten.
Jag skulle egentligen ha gått på tre festivaler i sommar, var beredd att spara varenda liten krona för att ha råd. Men sen visade det sej att när Siesta var, som jag & Linea skulle gått på, så skulle Linea till Köpenhamn. Lite surt, ja.
Men, då har jag ju mycket mer pengar än jag hade räknat med. Guess what that means? SHOPPING. Jag läskigt beroende av shopping förut, köpte upp mina pengar fortare än fortast. Det var inte ens roligt alltså, jag fick typ verkligen abstinens & skakade när jag gick in i en affär med saker som jag ville ha. Det var sjukt.
Sen lyckades jag ju hålla i pengarna, spara typ allt. Så nu när jag shoppade hände inte samma sak som förut. Nu tittade jag på saker jag ville ha, tänkte på det i några veckor, provade det flera gånger, såg till att jag hade pengar över till det innan jag köpte. Förut var det så många spontanköp, fast jag egentligen inte hade råd & fast jag egentligen inte skulle använda det så mycket.
Så nu har jag några nya godingar i garderoben. Som jag kommer använda massor. IIIH.
Äkta (tror jag i alla fall) mockaväst med fransar från Carlings. Tusen kronor egentligen, men jag fick den för femhundra. Jag, mocka & fransar alltså. Vi passar bra ihop. Jag shippar det i alla fall.
Militärjacka från Lager 157 för bara trehundra kronor. Jag har velat ha en sån här länge, & när den var så billig & så perfekt så bara JA.
Klänning (199) & linne (149) från HM. Det jag velat ha mest, dom är nu mina. MOHAHAH. Bästa Kurt & bästa Johnny. ÅÅÅH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0