Ingenting är som det varit förr, tillsammans är vi utanför

Ni vet hur jag skrev häromdagen att jag var kär i min säng?
Det var egentligen menat som ett skämt, men min käresta, min bättre hälft, hen tog illa upp. Jag pratar förstås om min systers tekopp. Som jag skrev för typ två månader sen, jag är i ett förhållande med min systers tekopp.
Vi har fått kämpa för vår kärlek. Eftersom som hen tillhör min syster, så har det liksom varit som förbjuden frukt att vi skulle vara tillsammans. Som Romeo & Julia. Men tillslut kunde vi inte kämpa emot våra känslor längre. 
Så förlåt tekoppen, det där med sängen var ett skämt. Jag älskar dej älskling, du räddar mej ständigt, min liv skulle vara så jävla tomt utan dej, seriöst. Du betyder allt. BEBIS. ;** Ingen förstår mej som du gör. 
DU & JAG FÅREVER BBY :****
Note to self: när du gör en klyschig, fjortis-ig kärleksförklaring till din tekopp, DÅ ÄR DET DAGS ATT GÅ & LÄGGA SEJ.
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du förstår att du bara är kompensation för tekoppen tills jag kommer hem va? Hen kommer aldrig känna för dig som hen känner för mig. SLUTA TAFSA

Svar: DU KAN INTE KOMMA I MELLAN VÅRAN KÄRLEK, THIS SHIP CAN NOT SINK
Fanny Sjödahl

2013-06-27 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0