Tiden går, känns som att jag sitter livstid, hör någon på?

JAG ÄR EN KLANT JAG ÄR EN KLANT JAG ÄR EN KLANT.
När jag kom hem förut tänkte jag: "jag är så trött, jag tror jag sover någon timme, sen går jag upp i tid så jag hinner fixa allt jag ska innan jag ska iväg". Så jag ställde ett alarm. MEN VAKNADE INTE AV FUCKING ALARMET!!!
Så jag vaknar en halvtimme innan jag ska åka av att mamma ropar: "kom ner nu så du hinner äta innan du ska åka". WÄÄÄÄHH. Men nu hann jag blogga i alla fall, fast inte göra tidsinställda inlägg tills imorgon, så bloggen kommer vara lite död.
Jag ska möta upp Lina, gå på bio & sen sova hos henne.MYYYYSSSSSSS. Vi ses imorgon.
 

Kommentarer
Postat av: VilmaLindberg

Nu kan du kolla vilka 3 som vann veckans blogg, ha det bra!

2013-11-30 @ 19:29:37
URL: http://vilmacovers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0