If I don't belong by you, I don't belong anywhere, do you know I'd follow you to the heart of nowhere?

HEJSAN SVEJSAN. Gud vad glad & käck jag lät där. Egentligen är jag mest suris för att jag har lyckats tappa bort mina glasögon, IGEN. Varför kan fröken Sjödahl aldrig hålla koll på sina saker?
Det har ändå varit en mysi-mys-kväll, trots glasögon-förlusten. Efter ridlektionen ikväll så kom jag hem & lade mej i ett varmt bad med bubblor, massa levande ljus & min favorit-bok för tillfället (En man som heter Ove, BÄSTA). ÅÅH JAG VET, låter det inte hääärligt?!??!?! GUUU VILKET BRA LIV FANNY MÅSTE HA. Det är typ så ni ska tänka nu. Bli lite avundsjuka, tänka att "oooj, vad Fanny har sitt liv together, hon hinner till & med unna sej ett bubbelbad mitt i veckan!! Det gör ju inte jag...". Så ska ni må dåligt över hur bra mitt liv är & hur dåligt erat är. Jag lägger upp en bild också så att ni ser HUR JÄDRA MYSIGT & BRA LIV JAG HAR, & erat ser tråkigt ut i jämförelse. Sådär funkar sociala medier sörreni.
Nä, mitt liv är inte så jävla fabulöst som jag får det att se ut här på bloggen. Lovar, jag har lika grått & trist svenne-liv som alla andra, bara att jag fotograferar min frukost & bubbelbad, lägger på ett filter & lägger upp på bloggen.
HÄR ÄR MITT BUBBELBADMYS I ALLA FALL.SÅ, må dåligt över hur tråkiga era liv är då, sätt igång nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0