Young complexion, non-physical affection

HEY, YO, MUTHA FUKKAS. Hej jag heter Fanny & jag tror jag är en cool gangster, när jag egentligen bara är en lat mes. Men erkänn den där hälsningen var gaaanska trovärdig ändå? YES.
I ALLA FALL. Jag vill prata med er om våfflor. Extreeemt gangster-igt, jag vet. MEN, jag måste bara berätta för er om min nya sensastionella (to do list: 1. lära mej stava till sensastitionsonella) upptäckt, som kommer revolutionenerara (to do list: 2. lära mej stava till revulotionerare) världen. Ni vet dessa herrans bananpannkakor som det tjatas om överallt i varenda social medie (inte minst här)? Ni vet då jag kom på den utomordentligt smarta idéen att lägga smeten i våffeljärnet istället för stekpannan & spara massa tid med bananvåfflor istället?
Nu har jag kommit på ÄNNU en grej som gör pannkakorna ÄNNU mer grymma. JAG VET, jag bara fortsätter att bidra & bidra till samhället, whän will aj stop??? Hur som helst, idag hade jag bara en banan i kylen (JA, frukt ska vara i kylen, end of discussion), men jag var hungrig & ville ha mer än en bananvåffla. "HHMMMM" tänkte jag då. "Vad gör jag nu?". Sedan var jag mitt assmarta, supergrymma jag & kom såklart på en jättebra idé. Två ägg, en banan, & EN KIWI. Istället för den sista bananen. SUPERGOTTTTTTTT.
Enda lilla defekten med detta är att våfflorna inte riktigt... Håller. Kletet från mosad banan håller ju liksom ihop allting, & minus en banan är lika med ingen våffla, utan en klump. Men en jävligt god klump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0