Ett inlägg om mat och systrar (separat, inte så att jag äter mina systrar eller något)

HEJ KOMPISAR.
Nu ska jag skärpa mig, och börja blogga ordentligt igen hade jag tänkt. Förlåt för den ganska så jätteusla uppdateringen, jag har bara varit sååå upptagen (*host* maraton-spelat The Sims *HOOOST*). 
Idag blev jag ensambarnet i familjen igen, nu efter jul. Min ena syster kom ju inte ens hem till jul, för hon är på Teneriffa och teneriffar sig (bajs på dig Linnea), men Emelie, min andra förtjusande systra mi, var hemma över jul. Innan hon åkte hem idag passade vi på att utnyttja snön och åka pulka. AAAAH SÅ ROLIGT. Har nog inte gjort det sedan jag var... Tio? Sjukt bajsigt av mig. Det äger ju.
Jag har dock inte bilder på pulkaåkandet, men jag råkar ha bilder på vårat matlagande från dagen innan. Igår satte nämligen Emelie hela familjen i arbete, vi lagade mat efter recept som hon tog med sig från Indien när hon var där förra året. Behöver jag ens säga att det blev jätTEGOTT?! Troligtvis inte. Men det säger jag ändå. 
DET BLEV JÄTTEGOTT.
Jag tog en selfie med huvudkocken. TIHI.

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mums!

Svar: jaa, hur gott som helst!
Fanny Sjödahl

2014-12-31 @ 11:25:31
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Linnea

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag vill också vara hemma och åka pulka med er!!!! jag ska aldrig någonsin vara hemifrån på jul igen. Jag saknar snö! och er.

Svar: MEN SLUTA VARA I TENERIFFA OCH TENERIFFA RUNT DÅÅÅÅ. Bajskorv. vi haDE JÄTTEKUL MED PULKORNA HAHA IN YYOUR FACE nä men seriöst kom hem snälla aj mis jå.
Fanny Sjödahl

2014-12-31 @ 16:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0