I'm building an army of misplaced lovers

HEEEJ HOOOOPP. Dock hoppar jag inte alls, sitter helt still. Jag måste sluta med alla dessa lögner, annars kan ju ingen lita på mej till slut. SUCK (my dick (sorry, blev så frestad)).
I ALLA FAAAAAALL. Ikväll ska jag göra något skojsigt. Jag har blivit bjuden på liten födelsedagsmiddag hos Susanna, med Emma & Lina också. Jippiejahoooo. Vad mysigt. Det var ju så trevligt när vi träffades hos Emma i februari för att hon hade fyllt år, så det ska bli kul att göra samma sak igen. En skojsig tradition vi har på gång måntro?
Jag ska alltså ha en väldans trevlig fredag, kul kul. Är förutom myset med mina tjejer även väldigt exhalterad på grund av Susannas mat är SÅ GOD.Mihihi, längtar.
OKEJ okej, såhär va: jag hittade ingen bild på bara dom tre utan mej, men jag ville ju ändå ha en bild med alla så jag kunde köra "hej titta här är mina kompisar titta dom är äkta" liksom. Så lösningen: klippa in Lina dansandes på tårtan. Desperate times calls for desperate photoshoping (& JA, jag har bilder på Lina utklädd till clown (kanske bäst att ni inte ens frågar varför)).
 

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHAHAHHAHAHA JAG DÖR HAHAHAHAHAH
VARFÖR ÄR JAG PÅ TÅRTAN?! VARFÖR HAR JAG FUL OUTFIT PÅ TÅRTAN?!?! HAAHHAHAHA VAD FAN HAR DU GJORT MED BILDEN!!!???

Svar: Desperate times calls for desperate photoshoping, OKEJ??
Fanny Sjödahl

2014-02-28 @ 16:20:23
URL: http://linawestrins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0