They don't know about us

Jag har kommit på en sak.
Låten They don't know about us med One Direction, jag vet exakt vad den handlar om. MEJ & MIN DATOR. "People say we shouldn’t be together", ja men eller hur, alla säger alltid att det inte är bra att sitta för mycket vid datorn. "They don’t know about the things we do", nej precis, ingen förstår hur kul vi har tillsammans på Tumblr!! "They don’t know about the up all night’s", exakt, under alla sömnlösa nätter finns min älskling alltid där för mej. "They don’t know what you’ve done to my heart", nej, dom vet inte hur mycket sämre min hjärtkapacitet säkert har blivit sedan jag fick min dator-baby, eftersom vi spenderar så mycket tid tillsammans att det inte blir någon över till att träna.
DEN HANDLAR OM OSS, IT'S AS CLEAR AS DAY.
Jag & min darling.

Kommentarer
Postat av: Eveline Karlsson

va vad hände din lugg??? jättelång?? va när blev den det woooo coolt

Svar: MAJ HÄR IS MAGIC!!!
Fanny Sjödahl

2014-01-31 @ 12:20:16
URL: http://evelinekarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0