You like me, and I like it all, we like dancing and we look divine

För ett ganska bra tag sen hade jag en liten grej om att komma på fem saker med sej själv man tycker om. Nu gör jag det igen! Jag skriver fem saker här, & så skriver alla ni som läser det här fem saker som ni tycker om med er själva i en kommentar, okej? WOHO, NU KÖR VI, SJÄLVFÖRTROENDEPEPP!
1.Jag kan bjuda på mej själv. Skäms inte över mycket, gör jag något pinsamt skrattar jag lätt bort det & går vidare. Jag tycker det är askul när folk kollar på mej som om jag vore dum i huvudet (det är jag ibland).
2. Jag är ambitiös, en väldigt ny egenskap. Sure, jag spenderar ofta dagar i sträck i sängen med bara massa Tumblr, men jag får faktiskt allt det jag ska få gjort gjort också. Dessutom går jag in till hundra procent när jag gör saker, måste kämpa som fan för ett bra resultat för annars är det ingen idé.
Till exempel: det var massa minus & snö ute, & jag ville fota en älva i en kort, tunn klänning. Jag lät inte kyla stoppa mej utan gjorde allt jag kunde för att få det att hända (i detta fallet var det att be superdupersnällt ifall Lina skulle ställa upp & muta henne med varm choklad).
3. Jag hjälper gärna människor att återfå livsglöden när den inte riktigt finns där, & jag är ganska bra på det eftersom jag inte ger upp förens människan i fråga ler. 
4.JAG ÄR ASGRYM PÅ ATT LAGA MAT. Något jag länge har tänkt att "nää, så värst duktig är jag väl inte...", men vafan, nu ska jag inte vara blygsam. Jag är duktig på det, punkt. Till exempel min helt gudomligt goda kyckling -& nudelsallad.
5.Det finns inget sätt att bygga in det här sofistikerat, så jag säger det bara. Jag har en jävligt snygg rumpa.
OKEEEJ, eran tur. Tänk ut fem grejer som är skitbra med just dej. OCH VAR FÖR FAN INTE BLYGSAM, hylla dej själv nu.

Kommentarer
Postat av: Ellen

1: Jag är skitbra på att skriva berättelser och historier.
2: Jag är stolt över vem jag är.
3: Jag har en väldigt bra hand med djur.
4: Jag har lätt för att sätta mig in i andra personers situationer och se saker ur andras perspektiv.
5: Jag är rolig och väldigt lättroad.
:)))))

Svar: BRA BRA BRA!! detta gillar jag, du är grym! :D
Fanny Sjödahl

2014-01-31 @ 21:25:31
Postat av: Anonym

Du är så himla bra!

Svar: MEN GUD, gulleplutt! vet inte vem du är men vet att du också är sjukt jävla bra!
Fanny Sjödahl

2014-01-31 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0