Everything is going wrong, but we're so happy

HEEEEEJ.
Jag vill bara hoppa in här (jag ju hoppar inte alls, jag sitter ned & skriver detta, varför ljuger jag så??) & tipsa er om ett recept som kommer få era smaklökar att dansa av lycka (inte bokstavligen alltså, tro inte det för då blir ni djupt besvikna). Kikärtspannkakor. SÅ HIMLA GOTT. Typ lite matigare pannkakor, & med prOTEIN I!!! OMG. Alla älskar protein liksom. Eller jag tror att kikärtor innehåller protein..? För det är väl därför vegetarianer äter dem? Eller? Insåg precis att ägg också innehåller protein vilket då betyder att vanliga pannkakor också innehåller protein, vilket gjorde att den här protein-marknadsförings-grejen totalt kollapsade.
MEN I ALLA FALL. Kikärtspannkakor. Det är fett gott. Prova det. Här är receptet. Punkt.
Jag åt med avocado, kvarg, örtsalt & svartpeppar /MVH för lat för att göra guacamole även om det nog hade varit godare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0