I'll be running circles around you sooner than you know

...ALLTSÅ.
Igår hade jag hundratjugosju unika besökare på min blogg. HUNDRATJUGOSJU. JAG KÄNNER INTE ENS SÅ MÅNGA MÄNNISKOR??? Herregud. Jag är så stört jädra glad & samtidigt lite smått vettskrämd. TAAACK tack tack tack i alla fall.
Ja, annars då? Jag sitter här & frukostmyser med mitt morgon-te. Eller ja, vem försöker jag lura? Jag dricker inte alls te, om jag skulle dricka te nu skulle jag dö av värmeslag. Men jag tycker om att ha en te-kopp i handen, det ger mig vinter-flashbacks, & det gör mig glad såatttteeeh. Vem var det förresten som bestämde att man inte kan dricka mjölk i en te-kopp? Dumt tycker jag.
Jag har dessutom en Johnny Depp-tröja på mig. Jag kan förstå att ni kanske undrar hur det är relevant i detta inlägg. Då tycker jag att ni ska överväga det här: det är Johnny Depp. På en tröja. När är det inte relevant? Precis.
Det ansiktet är alltid relevant. Inte mitt då alltså, Johnnys. Eller aa, mitt med såklart (duuh).

Kommentarer
Postat av: sajgrad.blogg.se

Skulle jag inte vilja påstå hihihihi

Svar: joo men det bestämmer jag HAH :D
Fanny Sjödahl

2014-07-31 @ 12:18:07
URL: http://sajgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0