Jag vet jag har inga miljoner, men jag vet vem jag är

GOOOOOOD MOOOORGOOOON.
Jag hade sextionio besökare på bloggen igår. För det första: fyfaaaaan vad många, tack tack tack för det. För det andra: .......hehehehehehehehe.
I ALLA FALL. Vet ni vad jag har kommit på? Att vara ensam hemma - iiiinte riktigt lika roligt på natten. Försöka vara lugn & sova när man vet att det inte finns någon mer i huset som kan skydda en/hjälpa till att slåss om det kommer några dumingar? Kanske inte riktigt min grej. Trodde att jag hade kommit över min mörkrädsla, men ooooh vad fel jag hade. Ensamma lilla jag i ett fett stort, fett gammalt, knarrande & knakande hus. Veta att ifall det kommer ett elakt spöke eller monster eller yxmördare så är jag 110% körd. Inte för att jag skulle vara så värst mer o-körd om mina föräldrar var där ifall det kom en jävla yx-mÖRDAREEE, men ändå. Jag tycker ändå bättre om de oddsen.
Nu ska jag till jobbet trött som en hög zombie, men hoppas att jag piggnar till när jag får träffa dagisbarnen igen. Har saknat dem såååå mycket ju, gullungarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0