If you fall hard, I fall harder

HEJ HEEEJ.
Jag måste bara visa er en sak, MIN OUTFIT. Den var så himla, himla fabulous idag så jag var bara TVUNGEN att visa den. Ja, jag vet. Den är lite vågad, lite out there, men jag tycker ändå den är SÅ fashion liksom. Ni kanske inte visste det, men sunkiga mysbyxor & otvättade raggsockar är SÅ inne i vår. Mysbrallor med lite oigenkännbara fläckar & små hål i sömmarna är det ABSOLUT HETASTE. You know where you heard it first! XOXO er alldeles egna fashionista.
(Att vara förkyld gör mej hemskt uttråkad).

Kommentarer
Postat av: Juddna

DU VAR VÄLDIGT SÖT I ALLA FALL :*

Svar: HEHEHE, puss på dej söti!! <3
Fanny Sjödahl

2014-04-07 @ 21:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0