Ett skepp kommer lastat med FÖRSTA ADVENT MOTHERFUCKER!!!!!!!!!!!!

HEEEEEEJ KOMPISAR.
Idag är det första adveeeeent, WOHOOOO. Tjejen som älskar julen och vintern mer än sina egna ögonbryn är ÖÖÖÖVERLYCKLIG. Den tjejen är jag då, alltså (och mina ögonbryn är frikkin' oN POINT så det säger en hel del).
SÅ, nu är det ju ääääntligen dags för att kladda ner varenda social medie med massa första advents-bilder, och jag vill ju inte vara sämre, sååå:
Fast det känns som att det saknas något? Den här bilden känns lite... Mild? Ska man första advent-a sig ska man väl göra det ordentligt?
Sååja, now we're talking.Tog dessutom en selfie med en clementin. För har hört att clementiner också är juliga. Och så ville jag helt enkelt bara ta en selife med en clementin.
Vi avslutar det här uuuuutomordentligt juliga inlägget med mina hundar. Av ingen annan anledning förutom att dom är så söta att jag inte orkar med dem. Och jag vill äta upp dem båda två. På det mest okannibaliska sättet möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0