VIDEOBLOOOOOGG: Ultimata guiden till att sjunga som stjärnorna

HEEEEJ.
Jag har bytt redigeringsprogram. Efter typ två år (SHIIIT har jag verkligen videobloggat sÅ LÄNGE???) med iMovie dissade jag den totalt och övergick till Premier Pro. FYFAN säger jag bara, till att börja med i alla fall. Vad jag haaatar att lära mig nya saker. Eller alltså, det är kul när man väl fattar, men när allt bara inte vill som jag vill så blir jag så frusterad att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
MEN, nu är en ny videoblogg här. Om hur man blir lika bra artist som alla bra artister. Jättekul, förhoppningsvis. Efter blod, svett och tårar (eller snarare kanske jag som hoppar upp och ned som en treåring och skriker "AAAH VARFÖR FUNGERAR DET INTEEEE?!?!?!!" till min dator) så kan jag stolt säga att jag har klarat av att göra en video i Premier Pro. OCH DEN SUGER INTE. WOHO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0