Slå den du, snubben som skriker massa i Extreme Makeover - Home Edtion

GOOOOD MORGOOOOON.
Idag testade jag att göra banan-fattiga riddare till frukost. Alternativt fattiga riddare med banansmak. Eller Fattiga Riddare™ - Banana Edition. Jag har inte bestämt mig för vad jag ska kalla de än (förmodligen det sista, lätt coolaste ju). Bara att göra som vanliga bananpannkakor (banan och ägg, lika mycket av varje), sedan doppa ner rostbröd i och steeeeeeka.MUMS.
Det här har varit en sådan där mysmorgon igen. Gå upp tidigt och därav inte få ångest över att ha sovit bort halva dagen (17 going on 70 typ),äta mysfrukost framför not so mys (men bra) tv-serie. 
Det kändes dock lite fel att äta bacon samtidigt som jag tittade på Hannibal. Man vet ju liksom aldrig om det jobbar en mystisk Mr Lecter på Scan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0