Tutorials på hur man ser jätteäcklig ut

HEEEEJ mina kära.
Jag fick för ett tag sen en kommentar på det här förtjusande inlägget.
Jo, men visst kan jag dela med mig av det, hörre du. Jag har dock inte alls kommit på detta själv, utan förlitade mig helt på the magic of sminkkanaler på Youtube. Närmare bestämt så lärde jag mig av bästa Emma Pickles, som är den bästa youtube-smink-person-sak jag vet. Jag fick inspiration av dessa två videosar nedanför ↓ (bara att jag gjorde sår-hals-grejer vid munnen istället för på halsen, och att jag struntade i att sy). 
 
Så nu vet ni min hemlighet, UUUUH. Fast dessa tutorials slår ju inte alls min, eller hur??? Bara för att ni är så snälla får ni en extrabild. Jag och den läskigaste versionen av Elin jag någonsin har träffat på halloweendagen i skolan. 

Kommentarer
Postat av: Linda

super coolt!:D

Svar: eller hur, älskar hennes videos! :D
Fanny Sjödahl

2014-10-31 @ 20:52:03
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0