Befinner mig i den där klassiska "herregud-så-bra-film"-extasen

'God morgon, Sverige' höll jag på att skriva. Fortfarande oklart varför.
Kanske det är för att jag är SÅÅÅ trött? Antagligen. Det känns som att klockan är typ mitt i natten, fast den bara är halv elva? Anledningen till att jag är så sömnig är dels Den Stora Teater-Tröttheten, även känt som 'komma hem sent efter teatern på torsdagkvällar och därför inte få så mycket sömn'.
Den andra anledningen är att det har varit full rulle hela dagen. Efter skolan gick jag och Cajsa Bajsa (hon ska byta sitt namn till det, ofFICIELLT) till stan. Åt världens godaste kebab...
...och köpte världens bästa t-shirt. (HUR BRA T-SHIRT LIKSOM?? (h&m's herravdelning tips tips)).
Sedan var Bajsa tvungen att åka hem, men jag grät inte blod för det, utan mötte upp Emma, Emma, Elin, Stina, Maja, Renée och Jakob. JÄVLAR VAD MYCKET NAMN. Har kommit på det förresten, om man vill ha mycket likes på sina instagrambilder: få med MÅNGA människor i bilden så du kan tagga MÅNGA människor (helst samma människor då då) i bilden. För då kommer de människorna gilla bilden. Där, ännu en TOTALT värdelös fun fact från mig för vem fan bryr sig om insta-likes??
I alla fall. Här är bild på mina kompisar. På bion. Eller ja. Mina kompisar och Majas hand.
Vi såg The Maze Runner, som jag aldrig hade hört talas om innan, men nu har jag lagt till tre nya böcker till min att-läsa-lista minsann. HERREJÄVLAR I HELA HAVET VAD BRA DEN VAR. Jävligt bra. Dylan O'brien är ju en ganska så siNNESSJUK skådespelare, och samma gäller han den där snubben som ser så ung ut men egentligen är typ tjugofem, och hon den där tjejen som spelar Effy i Skins (palla googla namn). 
Den var STÖRT jävla bra. FUCK YOU recensenten i tidningen mamma visade mig som skrev att den var "helt okej" och att Dylan var "blankansiktad". Mvh Fanny som alltid tar allt negativt som recensenter skriver om hennes favoritfilmer personligt.

Kommentarer
Postat av: En Donna-älskare

Hej Fanny! För kanske ett år sedan kommenterade jag en underbar text om doctorn och Donna, när doctorn kom och gav Donna hennes minnen tillbaka. Jag sparade aldrig den någonstans, jag tänkte att när du publicerade kommentaren kunde jag kopiera den, men du gjorde aldrig det... Jag hittar den verkligen ingenstans så jag ber dig, om du har den någonstans, publicera den!

Svar: hej heeej! Alltså du, det här låter så himla grymt, men jag känner inte alls igen det? (och en sådan kommentar skulle jag komma ihåg, tro mig). Har letat igenom mitt kommentar-arkiv i säkert en timme nu, men jag hittar den inte? Och jag publicerar ALLTID kommentarerna jag får (om det inte är något jätteelakt), så det här verkar jätteskumt... Det kanske blev något strul när du skrev den så att den inte skickades iväg?Önskar verkligen att jag kunde hjälpa dig mer än såhär, haha. Minns du vad inlägget som du kommenterade på handlade om? Kram.
Fanny Sjödahl

2014-09-20 @ 08:28:30
Postat av: En Donna-älskare

Åh vad tråkigt! den var ju så bra! Men jag lovar, jag ska göra allt för att hitta den, och så fort jag gör det meddelar jag dig!

Svar: jaaa gör det fina du! för nu är jag ju fett nyfiken, hehehe :D
Fanny Sjödahl

2014-09-21 @ 15:52:22
Postat av: Anonym

Hej du! På tal om film och grejer så skulle jag vilja tipsa dig om en webbserie på youtube. Nu kan det ju vara så att du 1. Inte tror att det är något för dig 2. Redan har sett den 3. Både har sett den och inte tycker om den. Men ifall att inga av dessa alternativ stämmer: the Lizzy Bennet diaries är en typ modernisering och en lite omgjord variation av Pride and Prejudice. (i och med att de har ändrat på lite saker, ofta för att göra det mer aktuellt, så vet man inte exakt vad som ska hända, vilket som kan vara kul). För övrigt fick jag tipset från Felicia Day's the Flog.
Ha det bra!
Linnea Gilstring

Svar: Åååh, ja, det har Linnea (min syster Linnea alltså, inte du hehe) tipsat mig om!! Har sett små delar av det och det verkar ju aaaasbra. Vet faktiskt inte varför jag inte har sett allt redan haha... Det får jag ta och ändra på! :D Kram!
Fanny Sjödahl

2015-03-19 @ 00:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0