Superpizzabagaren rycker ut!

HEEEEEEJ.
Onsdag, lika med ledig dag. Den har jag spenderat med att kolla på Teen Wolf, plugga och göra heMMAGJORDA PIZZOR TILL LUNCH. Snodde receptet till degen härifrånoch sedan rotade jag igenom kylskåpet och slängde på allt mumsigt jag hittade. Det blev seriöst SÅ JÄVLA GOTT.
Älskar när jag får sådana där små inslag och bara spenderar två timmar på god mat. Känner mig som någon slags superhjälte, en italiensk SUPERPIZZABAGARE.Som har världens coolaste mustasch och skjuter pizzor på folk som har en dålig dag.
Kan bara tänka på om en riktig italiensk pizzabagare skulle se det fjanteri jag kallar "pizzor". Han skulle säkert skratta. Vilken elak icke existerande pizzabagare.

Kommentarer
Postat av: Linea Oldenburg

FÅR JAG FÖLja mED DIG IMRN PÅ TEaTER??? /LINEA <3

Svar: hahah älskar att du har skrivit på alla sociala medier som finns (sorry att jag svarar så segt), jaaa det får duu! <3
Fanny Sjödahl

2014-09-24 @ 18:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0