Välkomna tillbaka till en ny omgång av "Gissa Fläcken På Fannys Lakan"

HEEEEEJ BLOGGGEEEEN.
Efter att ha legat i soffan och degat (det rimmade haHA) och tittat på Teen Wolf (bara fyra avsnitt kvar nu hJÄLP) nu på kvällen har jag ÄNTLIGEN tagit itu med något jag borde gjort för många dagar sedan. Den mest valbehövliga bytningen av mitt påslakan någonsin. Aj tell jå, det var ingen vacker syn förut. Med tanke på att jag nyss har varit sjuk och därför spenderade nittio procent av min tid i sängen, så lyckades jag spilla en hel del gosigheter där.
Kiwi-fläcken syns knappt på bilden, men den var fett skum i verkligheten vill jag lova. Som om Hulken hade mensat där eller något.
Nu är det dock jättemys och rent (!). Den där härliga känslan med nybäddad säng och allt. Dock blir den ju tusen gånger bättre om man är nyduschad med nyrakade ben också, det är liksom Gos Deluxe enligt mig. Men det är ungefär så långt bort man kan komma just nu, så jag nöjer mig med rena lakan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0