Jag har mött Sauron, i physalis-form

HEJ KOMPISAR.
Jag tror inte att det är en så värst stor hemlighet att jag älskar frukt. Frukt är min livskamrat, jag klarar mig inte utan frukt, frukt mitt livs kärlek. Är det frukttomt i kylen skriver jag ett panikartad, caps lock-sms till pappa "OMG KÖP FRUKT DET ÄR KRIIIIIS!!!". Har inte direkt brist på c-vitamin om vi säger så.
I skolan finns de där sällsynta dagarna då ett av facken i salladsbaren är proppfull med frukt, det är då ett fullt ut Kishti HALLELUJAH MOMENT för mig. Idag var en sådan dag.
 
Jag: OOOOH HERREGUD. TITTA. DE HAR FRUKT IDAG. SHIT POMMES FRITES.
Jag: HERREUD. HAR NI SETT??? TITTA ELIN.
Elin: ...
Elin: Gud, vad fruktansvärt!!!
Som om detta, lassvis exotisk frukt och dåliga ordvitsar, inte skulle vara nog, så hände något ännu coolare. Min physalis var möglig. Jo, ja, det är väl inte den mest exalterande händelsen på jorden, MEN. TITTA I VILKEN FORM DEN VAR MÖGLIG. DEN SER UT SOM SAURONS ÖGA!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0