Mitt gymnasiearbete

Hej kompisar.
Jag är inte superpepp på att blogga för jag kan typ inte göra något med mitt liv, eftersom min rygg är helt, totalt paj. Har haft det ända sedan jag trillade av hästen, och nu har det blivit ganska så extremt. Kan knappt gå. Kul.
I alla fall. I lördags redovisade jag mitt gymnasiearbete, som jag tänkte berätta lite om nu. Jag valde att hitta på en egen planet, som heter Mocalitar, och min egen alien, Mahoter. Planeten är full med skog, och varelsen är rosa med horn i skallen, och jag har fotat dem på sin hemplanet.
Här är mitt resultat, MVH en Fanny som är jätteglad att hon går på en skola där detta accepteras som gymnasiearbete.
Tack till Linnea, Emma, Lina, Eveline och Alex för modellande, alla som har assisterat mig vid fotograferingar, Abris för hjälp med att göra hornen och Kolmården Djurpark för lån av elefant.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Superfina bilder! Härligt gymnasiearbete ju :) ryggen är ju inte så bra dock!! Hoppas det blir bättre snart :*

Svar: Tack så jättemycket!! :D och tack igen, vad glad jag blir, KRAM. <3
Fanny Sjödahl

2015-04-20 @ 16:57:45
Postat av: Paulina

Hej! Jag igen haha. Kan inte du skriva ett inlägg om vad du har för planer i sommar å sen i höst nu efter gymnasiet och allt? :) kram!

Svar: Hej igen hihi! Hahaha, jo du, det är en aningen panikartat på den fronten.... ;) Men visst, jag ska försöka få ihop något :D KRAM.
Fanny Sjödahl

2015-04-20 @ 17:00:34
Postat av: Amanda Niclasson

Så häftiga bilder!

Svar: Tack så jättemycket! :D
Fanny Sjödahl

2015-04-25 @ 09:50:42
URL: http://femtiotrekvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0