Till råga på allt har jag haft Isas "Don't stop" på hjärnan HELA.NATTEN.

Hej kompisar.
Idag är inte en så värsta höjdare till dag i Fannyland. Jag har inte ätit ordentligt på flera dagar på grund av magsjuka, jag har inte sovit mycket i natt på grund av studentångest, och nu är det meningen att jag ska pallra mig till skolan och få något gjort där...? Shit maj gadd.
Tur att min eyeliner är flawless i alla fall,vad hade jag gjort utan den? Skulle ta en fin "kolla på min snygga sminkning"-bild, men råkade gäspa. T.R.Ö.T.T.

Kommentarer
Postat av: Brudit (som morsan kallar mig)

SÅ SNYGG MÄNNISKAAA <3<3<3<3<3<3

Svar: MEN ALLTSÅ TACK GULLEPLUTT-SNYGGAST-I-VÄRLDEN <3<3 <33<3<33333333333
Fanny Sjödahl

2015-04-28 @ 08:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0