Varför är mitt liv inte en tv-shop-reklam? Då hade jag vaknat så där varje morgon ju

HEJ KOMPISARRRRRRRRRRR.
Oj, sorry för alla R. Jag somnade på R-tangenten. Jag är SÅ TRÖTT. Igår somnade jag så där supertidigt, så man kryper ner i sängen alldeles tillfreds med sig själv för att "ooh, vad pigg och utvilad jag kommer vara imorgon!". Så tänkte jag att jag typ skulle vakna till morgonsol, fågelkvitter och Happy Together av The Turtles som spelades i bakgrunden, och allt skulle vara väl. 
Men såklart inte. Jag är lika jädra trött som vanligt. Vad är poängen med att gå och lägga sig tidigt om man ändå måste släpa sig upp ur sängen? Jädra bajs.

Kommentarer
Postat av: paulina

5.37 ?!?!?! maj gad. tycker så himla synd om dig. det där är din standardmorgon liksom? jag mår dåligt när jag måste gå upp åtta. Kämpa på! Snart är gymnasiet över!

Svar: Hehe, jaaa, jag går ju upp 04:36...... ;) Dock är jag bara i skolan tre dagar i veckan, så det är luuugnt! KRAM.
Fanny Sjödahl

2015-04-02 @ 15:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0