Effekten av att se den där science fiction-filmen

HEJ KOMPISAAAAAAR.
Okej, nu har det hänt. Ikväll åkte jag med la familia till en sådan där liten biograf och såg den där science fiction-filmen alla har pratat om. Vad hette den nu igen, war stars? Något sådant. Spontana tankar? Well...
FY FAN I HELA JÄVLA HELVETE VAD BRA DEN VAAAAAR!!!!!!!!!!!!!! Den var liksom som de tre första, den hade liksom fångat essensen av orginal-Star Wars, humorn och känslan och AAAAAH. Jag är så glad. Så jävla bra. Hundra miljoner av tio. 
Okej, om du inte har sett den än så se detta som en officiell SPOILER. Ni vet den där saken som händer med den där människan, som är assorglig? Den har inte hänt. Precis som med Dobby, Fred, Remus, Tonks och hela den högen, så har det inte hänt. Tänker för evigt blunda för detta nonsens. Har INTE hänt. Okej, SLUT PÅ SPOILER (som i och för sig inte var så spoilig men u better be careful liksom).
Ja, jag hade världens bästa tröja på mig också. Fick den i julklapp, det stod "Från Yoda", med mammas handstil. Superfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0