Tur att jag inte lever på endast revbensspjäll och lussekatter året runt

HEJ KOMPISAR.
Hur mår ni? Eftersom jag inte vet vad ni svarar och har ett sådant där irriterande inbyggt positivt beteende så tänker jag anta att ni mår bra. Vad bra! Själv mår jag så där konstigt juligt. Ni vet när man har ätit en väldigt köttig diet två dagar i sträck, tryckt i sig knäck och lussekatter till frukost för "det är ju ändå jul", och sedan hängt hos sina bästa kusiner hela annandagen och blivit ännu mer gödd på socker och kött? Så mår jag. Min mage är i uppror. Men min själ är glad i alla fall.
Nu ska jag sova i tusen år. Eller, skulle vilja. Snarare så ska jag sova tills alarmet ringer, alldeles för tidigt. Jädra bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0