Med andra ord - jag är glad att det är fredag helt enkelt

HEJ KOMPISAR. Idag är jag så här fruktansvärt snygg:
Jag kallar den här looken "Skolan är överskattad och jag vill sova". Vill du sno looken? Det är eeenkelt, här kommer en tutorial!!! Se till att få en natt med väldigt lite sömn, och sedan en natt till, bara för säkerhets skull. Innan du somnar (alldeles för sent, så klart!) andra kvällen, se till att glömma att tvätta bort sminket. Så, det var allt, då blir så så här jättepigg och jättefräsch och jättesnygg!!!
Hoppas detta hjälpte er, PUSS OCH KRAAAAAM.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, ungefär sådär känner jag mig idag. Är glad att jag är ledig och slipper gå till skolan :D

Svar: Åååh, nä vad skönt :D
Fanny Sjödahl

2015-01-30 @ 07:56:33
URL: http://uglybyjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0