"Rose stole my nose, I suppose"

HEJ KOMPISAR.
Nu ikväll fick jag ännu en av mina plötsliga kreativitets-attacker, och ställde mig direkt framför spegeln med illaluktande flytande latex, fejkblod och en himla massa grejer. Jag inspirerades av Cranks i Maze Runner-serien som jag håller på att läsa nu, och det är människor som har fått ett virus som gör att all deras mänsklighet försvinner. De blir alldeles knäppa i huvudet, skriker och skrattar, springer runt och vill slåss och har sig, och jag älskar dem.
Vet inte hur de ser ut eftersom jag bara läser (och eftersom det inte finns en film av mer än första boken (ÄN!!!)), så jag har bara tänkt mig i huvudet hur de skulle se ut och skapat den här trevliga galenpannan. Det är nu ni ska skriva "wOoOoOW fanNY U SO KREATIV" och jag ska bara "oj nämen shit tack gud heehe sååå duktig är jag väl inte äääsch". När som helst nu.
Jag gäspar inte på sista bilden, förresten. Det ska föreställa ett ångestfyllt, hjärtskärande skrik, eller något åt det håller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maze runner finns som film 😊

Svar: Haha jaa, men det är bara första boken :) Cranks är med i resten av böckerna, som det inte har blivit film av än :)
Fanny Sjödahl

2015-03-27 @ 22:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0