Varning för fangirl-Fanny på ingång

HEJ KOMPISAR.
Vet ni vaaad?!?!?! Nej, ssshhh, ni vet inte alls. Sluta försöka gissa (utgår ifrån att ni gissade eftersom jag tycker om tanken på folk som sitter och pratar högt med sin dator, hahahha töntar). I ALLA FALL. Jag har en förmåga att komma av mig och strosa iväg på sidospår ibland, känner jag.
DET HAR KOMMIT NYA AVSNITT AV COMMUNITY!!!! Här har jag suttit och tittat om de gamla avsnitten om och om och OM IGEN, och när jag tittar idag så fiNNS DET NYA AVSNITT. De är inte lika bra som de brukar vara kanske, och serien är inte riktigt samma sedan den köptes upp av Yahoo, MEN I AM SKITING IN THAT.För det är ändå nya avsnitt av en av mina favoritserier så jag är lyckliiiiiiig.
Jag ser tandlös ut, förresten. Vill bara påpeka att så inte är fallet. Ifall ni trodde det alltså.

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

Bläddrat igenom din blogg i typ en halvtimme nu haha.. Älskar verkligen hur du bjuder på dig själv! Både i bilder och i text! Underbart :)

Svar: ÅH MEN GULLESNUTT. Du anar inte hur glad detta gjorde mig, massvis med puss och kram!!!
Fanny Sjödahl

2015-03-31 @ 00:10:43
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0