Carrie Hope Fletcher, marry me plz?

HEJ KOMPISAR.
Alltså, AARRGGHH. Jag har haft en SÅ himla bra dag idag. Första dagen på Comic Con, som ägde sönder, och som jag ska berätta om och visa bilder på senare. OCH SEDAN. IKVÄLL. DÅ NI. Ikväll fick jag äääntligen se efterlängtade Les Misérables (som jag fortfarande varken kan uttala eller stava till utan hjälp), med världens absolut bästa, coolaste, grymmaste Carrie Hope Fletcher.
Hon var där. Livs levande. Mitt framför mig. Min favorit-youtuber var där, och jag fick se henne göra ett så fruktansvärt bra framträdande, live. På riktigt. Herregud. Hela showen var så himla bra, så himla sinnessjukt perfekt, och jag tror aldrig att en musikal har lämnat mig så här mållös förut. Grät som en stolle och log som en fjant. SÅ. HIMLA. BRA.
Väntade på henne vid stage door, men hon kom aldrig ut tyvärr, så jag fick posa med den här affischen istället.Det var inte lika coolt, men något måste ju bloggen ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0