Dagens tips, dagens tips, lalalalala dagens tips... DAGENS TIPS!

HEJ KOMPISAR.
Nu ni, ska visa gamla Tant Fanny ge er ordentligt med London-tips. Efter att ha varit här hela fem gånger (!!! (nej men seriöst, så himla mycket??)) så anser jag mig vara lite utav expert på denna lille stad. Camden har väl de flesta hört talas om, om inte: Det är en stor marknad i London, som Skänninge marken fast, hm, liiite större. I alla fall, där har jag varit minst en gång under varje London-besök, och måste nu tipsa om min favoritbutik.
För om man ska vara helt ärlig, Camden är ganska full av skit egentligen. Det finns några guldklimpar i form av affärer, matställen och marknadsstånd, och det är ju absoluuut värt att åka dit, men som sagt: Mycket skit. En av dessa guldklimpar är affären Chain Reaction, som jag var inne på idag. Den ser ut så här:
Och ligger precis innan den här stora skylten (på vänster sida om man kommer från tunnelbanestationen):
Den är typ den mysigaste affären jag någonsin varit inne på. Påminner lite om Lagerhaus, fast bättre och lite mer vintage-aktigare, typ. Sämsta förklaring ever, men ni fattar. Den är hur mysig som helst, jag köpte idag bland annat en mugg (någon som är förvånad?), med svarta tavlan-material, så man kan skriva med vit krita på den. HUR COOLT??
Så lyssna på mig och kika in där nästa gång ni befinner er i London /London-veteranen Tant Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0