Detta inlägget är minsann inte LÅNGtråkigt! Haha!! Fattar ni?!?!?!

HEJ KOMPISAR.
Jag har haft en asroligt inlägg på lager jättelänge, men har totalt glömt bort det?? Skam på mig. I alla fall, nu till det skojsiga. I torsdags hade vi som sagt vernissage med klassen, och vi spenderade i princip hela dagen med att hänga upp våra bilder (det var svårt okej??).
När jag och Renée höll på att hänga upp hennes bilder gick jag och hämtade tumstocken, för att bilderna skulle bli JäMnAaAa™. När jag kom fram med den kunde jag inte låta bli att peka hotfullt med den mot henne som värsta svärdet.
 
Jag: Mohaha, vi möts igen!!!
Renée: ...
Renée: ...
Renée: Vi MÄTS igen.
 
Det var skoj. Hahaha. Seså. Skratta dååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0