Om någon vill anställa mig som älvkung på heltid är jag helt på

HEJ KOMPISAR.
Åh, herregud. Puh. Okej, det här med att blogga också. Den senaste veckan har varit så fullproppad med stuff att bloggen inte direkt prioriterats. Ni vet den där grejen jag har hållt med ända sedan i typ september, det där med att jag skulle regissera och skådespela i En Midsommarnattsdröm tillsammans med mina fina teaterpolare? Det uppspelet var igår, och... Ja. Hm. Jag vet typ inte ens vad jag ska säga. Jag varken knappt åt eller ens andades på hela dagen för jag var SÅ nervös, men alltså... Det gick bra. Jag måste få påstå, om ni ursäktar en liten stunds total narcissism, att det gick så fruktansvärt, jävla asbra. Vi är så himla, förpillat skitduktiga. Jag är så stolt och glad och MMMMMH. Vi äger. 
Att gå från att inte ens ha repat med en publik större än en enda person, till ett helt hav med människor som faktiskt skrattar, HÖGT, åt skämt som jag har skrivit, åt koegrafi som vi har kommit på, som ger oss fucking STÅENDE OVATIONER i slutet, alltså... Herregud. Som sagt, jag är så stolt över det här och jag tycker så himla, HIMLA mycket om alla som har varit inblandade och gjort detta med mig och asdfghjkl. Detta är det absolut roligaste jag har varit med om.
Det här är den bästa bilden jag har än så länge, men det kommer komma fler, mååånga fler, oh yes. Detta släpper jag inte i första taget. Men fo real, visst är vi fina?? Åååh. ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh jag garvade så mycket när Agnes satt på dina axlar och ni var träd ett HAHAHAHA <3 <3 <3

Svar: Heheheh, vad bra att du tyckte om det, puss puss puss <3 <3 <3 <3 <3
Fanny Sjödahl

2015-11-28 @ 20:51:07
URL: http://secondsempiternal.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0