En ljusslinga om dagen är bra för magen

HEJ KOMPISAAAAR.
Oj då. Hoppsan. Hehe, hej. En blogg hade jag visst, ja. Kan hända att jag liksom, eh, råkat glömma bort er lite... Aj äm så verry sory. Ska ej hända igen, lovar. Sedan vi sågs sist och jag låg supersjuk under duntäcket har jag hunnit tappa min röst, hitta den igen, gått till jobbet, inte för att jobba, utan för att se Frankenstein (och få min frikkin mind bLOOOWN helveteeee vad den var bra!!221"#!r"Rf"we), hostat och repat en himla massa jädra teater. 
Och köpt en ljusslinga. Eller, det där var lite utav en lögn. Jag köpte den egentligen för länge sedan, men jag satte upp den idag.
Har känt att mitt liv saknat något utan lite mysbelysning över sängen precis som hemma hos mamma och pappa, så nu har jag mysifierat min och Cajsas lägenhet också. Jag lever livet så RÄTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0