När det ser ut såhär får jag dåligt samvete för att jag tänker klippa av det

HEJ KOMPISAR.
Jag måste helt enkelt bara dela med mig om något fantastiskt. Hela förmiddagen har mitt hår varit uppsatt i den vackra, klassiska jag-vet-i-fan-vad-jag-ska-göra-med-mitt-hår-idag-tofsen. Den är allt oftare förekommande i mitt liv, faktiskt. Det var med osäker hand jag släppte ut det nu nyss, och förväntade mig det värsta. MEN.
Det har lagt sig i en sådan jävla kändis-kardashian-röda-mattan-SWOOP?? HUR?????? Bow down, liksom.
Har köpt nytt läppstift förresten. Ett hudfärgat sådant. Jag har med andra ord betalat 150 kronor för att färga mina läppar i den färgen de redan har. Värt.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det var iallafall jäklig snygg färg det där läppstiftet, vet du vad det heter?/vilket märke?/vilket nummer det har? Vill köpa ett likadant för du är så cool och snygg. Kram.

Svar: Åh, eller hur? Ääälskar det! Det är Isadora Perfect Matt Lipstick, men kommer tyvärr inte ihåg färgen... Tror den hette något med coffee eller så? Noll koll haha :D (ps du är cirka världens gulligaste, coolaste och snyggaste, kram)
Fanny Sjödahl

2015-10-14 @ 10:24:32
URL: http://smilefiffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0